Тривожна кнопка буде незамінним атрибутом в квартирі, на роботі, на вулиці, в громадському закладі у випадках:
- виникнення небезпеки (розбої, спробі пограбування),
- погіршення самопочуття (зокрема для літніх, або людей з особливими потребами),
- для забезпечення безпеки дитини,
- для виклику підкріплення при патрулюванні або охорони об'єкта.
Для більш надійного захисту тривожні кнопки можуть встановлюватися відразу в декількох місцях, її зручно носити з собою, на собі або закріпити двостороннім скотчем на поверхні. При необхідності, Ajax Button може включати сирени і відлякати зловмисників. Спеціальна конструкція захищає кнопку від випадкового натискання. При бажанні спрацювання кнопки можна налаштувати (подвійне натискання, утримання).
Кнопка зв'язується з хабом з двосторонньої радіопротоколу Jeweller на відстані до 1300 м, сигнал шифрувати і захищений від підробки. Зелена індикація на кнопці повідомить, що сигнал тривоги успішно переданий на хаб. При спробі глушіння сигналу або перешкоди, система Ajax використовує вільну радіочастоту і негайно сповіщає власника і охоронну компанію і поточний статус.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію