Особливості:
Модуль розгалужує лінію Fibra з будь-якої точки та подовжує її на 2000 метрів. Плати LineSplit можуть підʼєднуватись одна за одною. Кількість підʼєднаних пристроїв обмежена сумарним вихідним струмом на лініях хаба та його характеристиками.
Довжина лінії Fibra від хабу або попереднього LineSplit при використанні витої пари U/UTP cat.5.
До однієї лінії можна під'єднати кілька пристроїв Fibra. Кількість пристроїв залежить від їх споживаної енергії.
При використанні витої пари U/UTP cat.5.
Модуль призначено для використання тільки всередині приміщення. Рекомендується встановлення в корпус Case. Корпус продається окремо та доступний у декількох варіаціях.
Сповіщення про спроби зламу або відчинення корпусу Case. Case продається окремо.
автентифікація пристрою
протягом 36 секунд
Між хабом і LineSplit Fibra. Змінюється у налаштуваннях хаба.
6−30 В⎓, до 25 мВт
Модуль живиться від централі системи безпеки.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію