Особливості:
За використання витої пари U/UTP cat.5.
До однієї зони можна підключити кілька пристроїв. Кількість пристроїв залежить від їх споживаної енергії.
NC, NO, EOL, 2EOL, 3EOL
З опором EOL резистора від 1 kΩ до 30 kΩ з кроком 100 Ω.
При використанні мідного сигнального кабелю з площею поперечного перерізу жили 0,22 мм².
15 типів подій дротових пристроїв
Налаштовує PRO або користувач із правами адміністратора в застосунку Ajax.
Пристрій живиться від мережі 100-240 В~ і призначено для використання тільки всередині приміщення.
Сповіщення про спроби відірвати датчик від поверхні або зняти з кріплення.
автентифікація пристрою
Між хабом і MultiTransmitter Fibra.
при використанні з'єднання 2EOL/3EOL
Залежить від типу підключення.
10,5–15 В⎓, до 1 А (загальний максимальний споживаний струм)
Три лінії живлення від MultiTransmitter Fibra.
10,5–15 В⎓, до 0,4 А
Одна лінія живлення від MultiTransmitter Fibra.
У новій версії корпусу MultiTransmitter Fibra є світловоди, що показують світлодіодну індикацію модуля. Натомість у попередній версії корпусу світлодіодний індикатор розташований на платі.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію