Тримачі запобіжників постійного струму є важливою складовою сонячних енергетичних систем. Вони використовуються для захисту електричних ланцюгів сонячних панелей від перевищення струму, яке може виникнути внаслідок інтенсивності сонячного випромінювання або інших факторів.
Тримачі дозволяють безпечно встановлювати та замінювати запобіжники, які захищають сонячні панелі та інші компоненти системи від можливих пошкоджень. Завдяки їм забезпечується надійна робота сонячної енергетичної системи і знижується ризик виникнення небезпечних ситуацій через електричні перевантаження.
Характеристики цих тримачів дозволяють їх ефективне використання в сонячних енергетичних системах:
Цей тримач запобіжників постійного струму ідеально підходить для сонячних енергетичних систем, забезпечуючи безперебійну та надійну роботу. Крім того, для нього у нас також доступні запобіжники на 15А та на 20А, що дозволяє Вам підібрати оптимальний захист для Вашої системи.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію