Чутливі датчики визначають рух людини та відчинення вікна або дверей. Хаб повідомляє про тривогу на пульт охорони та власнику системи на смартфон.
Можливості стартового комплекту розширюються за рахунок підключення датчиків проти пожежі, затоплення, пристроїв автоматизації та відеокамер.
Встановлюється за 30 хвилин. Датчики підключаються та налаштовуються за допомогою мобільного застосунку, а далі монтуються на кріплення SmartBracket, які йдуть в комплекті.
Комплектація
Максимальна кількість пристроїв у системі
100
Максимальна кількість користувачів
50
Мобільні застосунки
iOS 13.0 і вище
Android 5.0 і вище
Час доставки сигналу тривоги
0,15 с
Радіопротокол Jeweller
Дальність зв’язку з датчиками — до 2000 м на відкритому просторі
Двосторонній зв’язок між пристроями
Робочі частоти:
(залежить від регіону продажів)
Саморегульована потужність радіосигналу — до 20 мВт
Блочне шифрування, засноване на алгоритмі AES
Період опитування датчика — 12 - 300 секунд
Канали зв'язку
Ethernet, GSM (850/900/1800/1900 МГц)
Підтримка SIM-карт
Micro SIM 2G
Відеоспостереження
До 10 камер або відеореєстраторів
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію