Особливості:
При використанні витої пари U/UTP cat.5.
Зумер і світлодіодна рамка.
Налаштовується PRO або користувачем з правами адміністратора у застосунку Ajax.
Налаштовується PRO або користувачем з правами адміністратора у застосунку Ajax.
Спеціальний звук сирени повідомляє про спрацювання датчиків відчинення, якщо охорону вимкнено.
Рекомендації
Сирена призначена для використання у приміщенні та на вулиці. Рекомендована висота встановлення — 2,5 метри і вище.
Постачальники охоронних послуг можуть надрукувати свій логотип і контактну інформацію на лицьовій панелі вуличної сирени
Лицьові панелі Brandplate продаються окремо від вуличних сирен. Щоб оформити замовлення, зверніться до офіційного партнера Ajax у вашому регіоні. Створити дизайн Brandplate можна в конструкторі.
Сповіщення про спроби відірвати сирену від поверхні або зняти її з кріпильної панелі.
автентифікація пристрою
7−30 В⎓, до 1,2 Вт
Живлення сирени від централі системи безпеки.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію