Особливості:
4-жильний кабель
до будь-якої точки лінії Fibra
KeyPad TouchScreen Fibra можна встановити після хаба, датчика, сирени або іншої клавіатури.
до 2000 м
Максимальна довжина лінії актуальна за використання витої пари U/UTP cat.5.
Всі дані, що зберігаються та передаються, захищені блоковим шифруванням з плаваючим ключем.
Якщо опція Автоматичне підлаштування активована, яскравість дисплея змінюється залежно від умов освітленості. Це заощаджує заряд батареї.
Гарантований строк роботи підсвічування, якщо опцію Завжди увімкнений екран активовано. Налаштовується в застосунках та активується лише за підʼєднаного зовнішнього живлення.
Відправлення сигналу тривоги або виклик допомоги з окремої вкладки клавіатури.
DESFire® EV1, EV2
ISO 14443-А (13,56 МГц)
Якщо опцію активовано, користувач може встановити систему під охорону без потреби вводити код або підносити пристрій доступу.
Зміна режиму охорони груп, до яких користувач має доступ, із дисплея клавіатури.
Окрема вкладка клавіатури вміщує до 6 кнопок, кожна з яких керує одним пристроєм або групою пристроїв автоматизації.
Індикація несправностей і режиму охорони
Якщо активовано, логотип світиться червоним кольором постійно або коли система чи група під охороною. Індикація KeyPad TouchScreen відображається на дисплеї, коли він активований. Вбудований зумер інформує про тривоги, відчинення дверей та затримки на вхід/вихід.
Вимикає тривогу пожежних датчиків, зокрема синхронну.
Якщо опцію активовано, перегляд поточного стану системи та панелі керування недоступний. Для перегляду користувач має авторизуватися: ввести код або піднести до клавіатури персональний пристрій доступу.
Смартфон зі встановленим застосунком Ajax та підтримкою Bluetooth Low Energy (BLE) можна використовувати замість Tag чи Pass для авторизації користувача. BLE — радіопротокол із низьким енергоспоживанням. Клавіатура підтримує смартфони з Android та iOS, що мають BLE 4.2 або вище.
Клавіатура автоматично пробуджується під час наближення до неї. Відстань наближення можна налаштувати в застосунку.
Коли нова версія прошивки доступна, запустити оновлення в застосунках Ajax може адмін або PRO з доступом до налаштувань системи.
Клавіатура призначена лише для використання у приміщенні. Враховуйте, що для роботи екрана в завжди активному режимі клавіатуру необхідно підʼєднати до зовнішнього живлення.
Клавіатура блокується, якщо ввести неправильний код або використати неверифіковані пристрої доступу понад 3 рази поспіль протягом 1 хвилини. Час блокування налаштовує PRO або користувач із правами адміністратора в застосунку Ajax.
Сповіщення про спробу відірвати клавіатуру від поверхні або зняти з кріпильної панелі.
Щоб надійно закріпити клавіатуру на SmartBracket.
автентифікація пристрою
від 36 с
Час виявлення залежить від налаштувань Jeweller/Fibra.
7−30 В⎓, до 54,6 mA
Клавіатура живиться від хаба. Підʼєднайте зовнішнє джерело живлення для режиму Завжди увімкнений екран.
2 × LTO AA
Попередньо встановлені.
10,5–14 В⎓, від 0,5 А
Рекомендована напруга блока живлення 12 В⎓. Блок зовнішнього живлення не входить у комплект. Він потрібен для режиму Завжди увімкнений екран.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію