Принцип дії Ajax DualCurtain Outdoor заснований на визначенні інфрачервоного (ІЧ) випромінювання від живої істоти. Кожна жива істота, в тому числі людина - джерело ІК випромінювання. Датчик оснащений двома незалежними пасивними ІЧ-сенсорами. Отримані дані перевіряються за допомогою двухфакторного алгоритму ELSA: виявлення подібності між сигналами з обох сенсорів, а також спектральних образів. Це дає можливість уникнути помилкових спрацьовувань, а також дозволяє регулювати дальність роботи датчика (до 30 метрів, по 15 метрів в кожну сторону).
Датчик легко встановлюється і налаштовується без спеціальних знань: монтаж на кріплення SmartBracket зручний і не зашкодить ремонту, підключення до центрального блоку проводиться через мобільний додаток буквально в один клік. Пристрій готовий до роботи з коробки, навіть батарея встановлена.
Датчик працює тільки з Hub Plus, Hub 2, Hub 2 Plus і ретранслятором ReX. Підключення до Hub і модулів інтеграції ocBridge Plus і uartBridge не передбачено!
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію