Особливості:
868,0–868,6 МГц
до 20 мВт
Автоматичне регулювання потужності для зниження енергоспоживання та завад.
GFSK
до 1000 м
Між датчиком та хабом (або ретранслятором сигналу) за відсутності перешкод.
Всі дані, що зберігаються та передаються, захищені блоковим шифруванням з плаваючим ключем.
Запобігає радіозавадам і перехопленню радіосигналу.
електретний мікрофон
від 0,3 до 9 метрів
горизонтальний: 180°
вертикальний: незастосовний
3 рівні
Налаштовує PRO або користувач з правами адміністратора у застосунку Ajax.
DualTone
Програмний алгоритм двофакторної верифікації розбиття скла:
за високими та низькими частотами.
Дротовий датчик з типом контакту NC (нормально замкнений, НЗ)
Пристрій призначений лише для встановлення в приміщенні.
Сповіщення про спроби відірвати датчик від поверхні або зняти з кріплення.
для кріплення датчика в SmartBracket
автентифікація пристрою
від 36 с
Залежить від налаштувань Jeweller або Jeweller/Fibra.
1 × CR123A
Попередньо встановлена.
2,1−3,3 В⎓
3 В⎓
0,011 мА
2,5 мА
до 7 років
Panasonic
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію