Клавіатура оснащена ефективною бездротовою системою радіозв'язку, яка використовує шифрування повідомлень і захист від підробки. Це забезпечує відмінну захищеність сигналізації від спроб злому зловмисниками. Крім того, вона має ультрасучасну високонадійну систему зв'язку, що дозволяє йому успішно працювати в межах декількох поверхів бізнес-центру або на відстані до 1700 м на відкритій місцевості від центрального блоку сигналізації.
Передана клавіатурою інформація захищена від перехоплення і спроби підміни;
Максимальна відстань між клавіатурою і центральним блоком становить 1700 м в умовах прямої видимості;
Пристрій використовує для передачі сигналу частоту загального призначення 868 МГц, яка не вимагає ліцензії на використання;
Можливість часткової постановки на охорону;
Світлова індикація статусу пристрою;
Захист від відкриття корпусу;
Перевірка працездатності пристрою пінг раз в 12 секунд;
Енергозберігаючий режим - працює від однієї батареї до 2 років;
Монтаж без розбору корпусу за допомогою кріплення SmartBracket.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію