Ця сонячна фотоелектрична комбінаторна коробка є незамінною складовою сонячних електростанцій. Вона забезпечує захист від перенапруг та ударів блискавки, маючи 2 входи та 2 виходи постійного струму (DC). За допомогою запобіжників, автоматів з розривною ємністю (MCB) та пристроїв захисту від перенапруг (SPD), ця коробка гарантує надійність та стабільність роботи сонячної системи. Водонепроникний корпус з класом захисту IP65 робить її відмінним рішенням для будь-яких погодних умов.
Регулярно перевіряйте високовольтний запобіжник, щоб запобігти відкриттю сонячної панелі після перегоряння високовольтного запобіжника.
Вхід і вихід фотоелектричної системи не підлягають заміні, інакше пристрій перестане працювати після увімкнення або навіть можуть бути пошкоджені інші пристрої.
Перевірте модуль блискавки після удару блискавки. Якщо індикатор помилки на панелі керування загориться червоним, замініть його вчасно.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію