Ціна вказана за 4,7 м!
Сонячні електростанції складаються з сонячних панелей, інверторів, лічильників, але є й такі елементи, про які зазвичай думають в останню чергу, але вони є не менш важливі – це системи кріплень. Монтаж сонячних станцій повинен бути простим та зручним, і це можливо завдяки сучасним та якісним профілям, які створені під стандарти фотомодулів. Один із варіантів – алюмінієвий несучий профіль від компанії Axioma. Одна з найпопулярніших систем кріплень серед наших клієнтів. Завдяки особливому алюмінієвому сплаву 6005 Т6, цей профіль має дуже хорошу стійкість до корозії та легку вагу, що значно полегшує транспортування та монтаж станції.
Головними особливостями цього сплаву є:
• Легка вага
• Хороша стійкість до корозії
• Міцність
• Твердість
• Стійкість до розтріскування
Стандартний профіль має довжину 4.7 метри, ширина 30.8 мм, а висота 32.2 мм. Завдяки наявності пазів існує декілька варіантів кріплення цього профілю до даху. Можливе використання як шурупів, так і всіх видів кронштейнів з бічними і нижніми кріпленнями.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію