Трифазне реле напруги TAXNELE на 63 А – це високоефективний пристрій для захисту електричних систем від перевищення або зниження напруги. Реле автоматично відключає живлення при виявленні небезпечних коливань напруги, забезпечуючи безпеку електрообладнання та запобігаючи його пошкодженню.
Технічні характеристики:
- час затримки ввімкнення: 1-500s
- значення захисту від перенапруги: 230-300В
- величина відновлення перенапруги: 225-295В
- час відновлення перенапруги: 1-500s
- час затримки вимкнення живлення: 0,1-30с
- значення захисту від зниження напруги: 140-210В
- значення відновлення за низької напруги: 145-215В
- час відновлення: 1-500s
- значення похибки трифазної напруги: від -9,5% до 9,5%
- значення трифазного дисбалансу: 20-99В
- значення відновлення трифазного дисбалансу: 15-94В
-два режими роботи: ASY/SYN
Тип кріплення: на DIN-рейку.
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію