Портативна зарядна станція ALLPOWERS має достатню потужність, щоб повністю зарядити ваші особисті електронні пристрої, побутову електроніку та побутову техніку, увімкнути ваші інструменти та допомогти вам підтримувати світло в екстрених випадках, зарядити ноутбуки та мобільні телефони.
Allpowers S1500 - це не просто зовнішній акумулятор, а потужна портативна зарядна станція, яка легко впорається із заряджанням і живленням будь-якої мобільної та побутової техніки. Зарядка та живлення мобільних девайсів відбувається за допомогою кількох портів. А для живлення побутової техніки портативний акумулятор оснащений 4 розетками 220 вольт. Також є порт - DC 13V5.5A. Таким чином ви можете заряджати будь-яку техніку: телефон, планшет, вентилятор, телевізор, ноутбук, комп'ютер, холодильник, освітлення тощо.
Компактна і одна з найлегших у своїй лінійці станція дає змогу брати її з собою куди завгодно.
Температура зберігання:
Захист: Захист від перевантаження по струму/низької напруги/перенапруги/перевантаження/короткого замикання/перегріву
Оплата замовлень:
1. При отриманні посилки у відділенні Нової Пошти
2. Онлайн-оплата на рахунок ФОП:
- ФОП Уварова Тетяна Анатоліївна
IBAN UA233220010000026007340116748
ІПН/ЄДРПОУ 2206024425
АТ "УНІВЕРСАЛ БАНК"
МФО 322001
Відправка замовлень*:
1. Щодня (крім неділі) після 16:00.
2. Замовлення, оформлені та оплачені після 15:30, будуть надіслані наступного дня.
*за умови наявності товару на складі.
Доставка замовлень по Україні:
1. Новою Поштою у відділення.
2. Новою Поштою адресна доставка (кур'єром) - зазначається повна адреса доставки: область, місто, вулиця, будинок, під'їзд та квартира за потребою, індекс/код.
Вартість доставки*:
1. Від 50 грн до відділення Нової Пошти.
2. Від 85 грн адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою.
*залежить від ваги, габаритів та оголошеної вартості товару.
Термін доставки:
1. У відділення Нової Пошти 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
2. Адресна доставка (кур'єр) Новою Поштою 1-3 дні з моменту відправки зі складу.
Відстежити посилку можна за номером ТТН, який, за потреби, наш менеджер надішле Вам.
Якщо товар загубився при доставці, рекомендуємо наступне:
1. Обов'язково зателефонуйте нам і поясніть ситуацію, ми намагатимемося відстежити посилку.
2. У випадку, якщо посилка справді загубилася, ми зв'яжемося з представниками Нової Пошти та намагатимемося вирішити ситуацію